Marketing interaktywny w swobodnej atmosferze. To idea, która przyświeca organizatorom tej ciekawej konferencji. Z jednej strony wybitne postacie świata marketingu i Internetu, z drugiej zaś luźna i absolutnie nie "krawatowa" atmosfera. Zapowiada się ciekawie.
Kto będzie gościem specjalnym tego seminarium? Właściwie powinniśmy napisać "gośćmi"…
Jarosław Sobolewski, który jest Dyrektorem Generalnym w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opowie o planach IAB Polska oraz o perspektywach rozwoju branży w 2009 roku. Dzięki temu dowiemy się w jakim tempie będzie rosła wartość rynku marketingu internetowego w dobie kryzysu gospodarczego.
Dominik Kaznowski (obecnie Prezes Zarządu Xevin Consulting i pełnomocnik Zarządu ds. Business Development Nasza-Klasa, do X 2008r Dyrektor Marketingu Pionu Internet w Agora S.A.) zdradzi trochę szczegółów na temat Naszej-Klasy i opowie o nowych trendach w marketingu w sieci.
Eryk Orłowski, czyli Dyrektor Zarządzający i współwłaściciel Komitywa.com (w grupie K2 Internet S.A.) opowie o technologiach mobilnych i wykorzystaniu ich w komunikacji marketingowej oraz o rozwiązaniach interaktywnych zorientowanych na użytkownika.
Dawid Szczepaniak, obecnie Creative Director, Partner Pride&Glory Interactive opowie o kulisach powstania nowej agencji na polskim rynku, jej planach i kulturze organizacyjnej.
Zapowiada się więc fascynująca podróż po świecie reklamy, marketingu i Internetu. A wszystko to, jak zapewnia Mateusz Tułecki w swobodnej i przyjemnej atmosferze. – W przerwach pomiędzy prezentacjami zaprosimy uczestników do rozmów kuluarowych, a później przeniesiemy się piętro niżej, czyli do klubu-kręgielni Grand Club.
Zainteresowanie seminarium było tak duże, że wkrótce po rozpoczęciu rejestracji na stronie xraii.pl zarezerwowano wszystkie miejsca. Szczęściarzom gratulujemy i życzymy udanego środowego wieczoru. Dla osób, którym nie udało się zarejestrować organizatorzy mają informację, że wydarzenie będzie filmowane, więc zapraszamy do ponownych odwiedzin strony xraii.pl po spotkaniu.